Bloedband – Patricia Verlinde + winactie

Vandaag komt de recensie van Bloedband online.

Specificaties

  • Nederlands
  • Oktober 2016
  • Paranormal Young adult roman

Beschrijving

Een jaar na alle heftige gebeurtenissen en ontdekkingen, lijkt het stof te zijn neergedaald in Melanies leven. Haar examenjaar heeft ze in alle rust over kunnen doen, zonder lastig gevallen te worden door pestkoppen, vampiers of weerwolven en de liefde tussen haar en Tristan is sterker dan ooit. De grote beslissing die zij en Tristan maken, lijkt dan ook een logische volgende stap : het is tijd om haar menselijke leven te verruilen voor het eeuwige bestaan. Dit loopt echter anders dan gepland.

 

Voor het lezen

Ookal heb ik het eerste deel niet gelezen, toch ben ik benieuwd naar dit verhaal. Natuurlijk heb je ook kans om te lezen hoe de schrijf style van de auteur is. Zo kan je kijken of je het boek wilt aanschaffen na aanleiding van hoe vlot het leest. Ik heb het eerste deel wel een paar keer in mijn handen gehad, maar twijfel door het gedeelte “Paranormaal”. Nu heb ik de kans om te kijken of ik het wat vind! Een kans die ik zeker aangrijp zeker gezien het feit dat het verhaal me aanspreekt.

Tijdens het lezen

Het boek leest lekker vlot. Je geniet van de liefde tussen de 2. Ik lees het boek met plezier en vlieg door de bladzijdes heen. Ik heb een beeld van het stelletje en zie helemaal voor me hoe ze er uit zien.

Het is een apart verhaal. Het laat me denken aan twilight, maar dan met een andere touch. Het komt in de buurt, maar met veel meer factoren die een rol spelen.

Soms moest ik wel nadenken wie wie ook al weer was. Soms Haalde ik wat mensen door elkaar. Snel had ik de lijn wel door door de trekken van de personages. Ik ben verliefd op een van de personages : Tristan! 

*Verder in het boek*

Ik ben op dit moment erg aan het worstelen. Er word zo veel informatie gegeven dat ik het niet meer bij kan houden. Voor mijn gevoel is het net wat te onduidelijk. Hopelijk word het beter!! 

Conclusie

Toen het einde naderde werd het beter en kon ik de lijn weer volgen. Jammer dat ik moeite had met het midden en mezelf soms echt moest schoppen onder mijn kont om door te gaan. Ondanks de moeite in het midden geef ik het boek ☆☆☆, door de originaliteit en toch het plezier wat ik beleefd heb!

Toen ik de laatste hoofdstukken las begreepbik pas het einde. Ik had wel een vermoedde gehad maar alles liep erg in elkaar over. Ik ben trots dat ze toch uiteindelijk haar eigen leven wil lijden en niet volgzaam is zoals eerst!


Zo zie je wat liefde met je kan doen en geduld en begrip veel betekenen


Winactie!! 

Super leuke bijvoeging! 

ik mag 3 mensen blij maken met het ebook van Bloedband! Misschien denk je er zelf anders over en geniet je van ja het boek! Ik zou zeker een kansje wagen, want bij de een ligt het boek wel de ander niet!

Wat moet je doen?

– Volg mijn blog via WordPress of de mail ( geef aan onder welke naam!!)

– Beantwoord de volgende vraag : Wat zou je willen zijn, een weerwolf of een vampier? Waarom zou je juist dat willen zijn?

– Extra win kansen

  • Volg mij via fb en deel deze post
  • volg mij via instagram en regram de foto van 11 oktober
  • volg mij via bloglovin 

meedoen kan 14 dagen, dus tot de 25ste!

alle kansen zijn +1 lootjes en ik ben te vinden onder nakitaslibrary ♡ 



11 thoughts on “Bloedband – Patricia Verlinde + winactie

  1. Ik ben ontzettend nieuwsgierig naar bloedband, dus waag graag een kansje op het ebook! Oeh, vampier of weerwolf.. Uhm.. beide heeft wel iets, lijkt me ontzettend gaaf om iets bovennatuurlijks te zijn.. krachten te bezitten.. enz. Bloeddorst lijkt me minder, haha.. dus misschien dan toch een weerwolf. Ik ben lid van de mail, Facebook, insta en bloglovin!

    Like

      1. Heb gewoon mijn naam gezet voor het volgen via mail christine scheerens. Leuk om mee te doen. Heb ook site gedeeld. Hopelijk juist gedaan.

        Like

Geef een reactie

