100 jaar Hercule Poirot

12 September ben ik naar de meeting van 100 jaar Hercule Poirot geweest met Sophie Hannah en georganiseerd door The House of Books

In de avond ging ik naar Amsterdam voor de thrilleravond 100 jaar Hercule Poirot, die werd gepresenteerd door TV-maakster en auteur Sarah Meuleman.

Poirot, een bekende besnorde Belgische detective, bestaat maar liefst 100 jaar. Agatha Christie maakte hem wereldberoemd. De Britse auteur Sophie Hannah neemt het nu al een paar jaar over.

De Nederlandse thrillerauteurs Michael Berg, Isa Maron en Ilse Ruijters zijn er ook bij om over hun schijf ervaring te vertellen! Hoe zit dat nu precies in elkaar?

Voor mij was het een super inspirerende avond! Ik heb genoten van de verhalen van Sophie over haar nieuwe boek, de band met de familie van Poirot en de vragen die gesteld werden. Zo leest het gezin eerst de boeken en is haar man haar grootste steun. Het is mooi om te zien dat bij Isa Maron en Michael Berg het proces er anders uit ziet, zo volgt Michael meestal gewoon de personages terwijl Isa alles uitwerkt voor haar binnenkort 4 delige serie!

Isa Maron de serie word trouwens in prijs verlaagd! Deel 1 word 7.50 en deel 2 &3 14.99 ipv 19.99! De actie is geldig vanaf 1 oktober 2016! Deel 4 verschijnt in November!

Natuurlijk ga ik de avond afsluiten met een praatje en wat foto’s! Geniet ervan 🙂

Sophie haar nieuwste boek heb ik in ebook die ik binnenkort ook zal recenseren dankzij The House of Books!

One thought on “100 jaar Hercule Poirot

Geef een reactie

