unboxing verwen pakketje! 

Ik heb vorige week een super leuk pakketje opgehaald! Mijn vriendin en auteur Christine Charliers heeft mij een verwen boek pakketje gestuurd!

Ik ben naar kiala gegaan om het doosje op te halen! Langzaam ga ik hem uitpakken en verassing! 8 boeken!! Jeejjj

Tijd om alles te laten zien!!

Ik wist dat ik eenzaam en extreem ver weg zou krijgen, verder was het onbekend. Ik heb een mooie stapel gesigneerde boekenleggers gehad om te verloten bij pakketjes en een gedichten bundeltje van Tess! Ik ga zeker genieten van de boeken!! 

3 thoughts on “unboxing verwen pakketje! 

Geef een reactie

