Shorlock’s books Rotterdam 

Laatst heb ik via Facebook een Boek winkeltje ontdekt bij de Laurenskerk in Rotterdam! Je kan de winkel vinden op het volgende adres : Grote kerkplein 103. Het is een winkeltje die verschillende dingen heeft. Zo kan je lekker op het terras appeltaart eten met een pakje koffie, maar ook binnen waar de kachel lekker aan is!

Laatst had ik via hun Facebook pagina ( de titel van dit blogje) een boek gewonnen! Ze gaan overstappen naar Engelse boeken en mijn keuze was snel gemaakt! Namelijk dit geweldige boek stond op mijn wishlist! Ze hebben hem besteld voor mij en binnen 3 dagen had ik hem! Het is zoooooo een mooi boek!


Ik zal een reeds foto’s plaatsen van de winkel! Ze zijn bezig met uitbreiden en gaan ook meer Young adult binnen halen, maar nu is het al een heerlijke plek om even te snuffelen! & je hoeft niet helemaal naar Haarlem voor funko pops!





One thought on “Shorlock’s books Rotterdam 

Geef een reactie

