Unboxing Al the Feels CB

Vandaag is de box van Celebrate Books binnen gekomen! Een goed moment, want ik kon wel even een oppepper momentje gebruiken. Het thema van deze box is “Al the Feels”.

Ik wist jammer genoeg al voor een groot deel wat er in zat, want ja ga social media niet omzijlen. Iemand had een mooie foto gemaakt en lees de tekst…. Unboxing van cb… Okay heb wel even gereageerd van ja ehmm dit is niet leuk….

Tijd om uit te pakken! Dit mag de pret niet drukken!!

Jeeejjj de box is er!

Ik zie iets van maat 36-40. Stiekem weet ik al wat het is haha

boeken sokken!!!

De nieuwste uitgeverij genaamd Young and Awesome heeft dit boek uitgeven samen met nog 3 andere gave titels. Eigenlijk hoopte ik heeeelllll erg op de siren,maar deze lijkt mij ook heel gaaf! Hoe gaaf is dit? De cover is zoooooo mooi vol visjes.

En wat zit er in dat zakje dat mij zo laat lachen?

Tadaaa. Hier zie je de leuke buit! Zeker mijn geld waard vind ik! Stiekem toen ik de uitgever zag hoopte ik op de reading yournal haha.

  • zakje snoepjes
  • boekenlegger
  • sterrenstof
  • gesigneerde kaart
  • list
  • pen
  • sokken
3 thoughts on “Unboxing Al the Feels CB

Geef een reactie

