Kwijt – Anja Feliers

Ik wil graag uitgeverij Lannoo bedanken voor de ebook versie van het nieuwe boek van Anja Feliers, kwijt! 

Beschrijving
Ondanks het vroege verlies van haar moeder heeft Sylvie het helemaal gemaakt: niet alleen is ze nog altijd een succesvol model, ze is ook host van een populaire talkshow op de radio. Tot een anoniem telefoontje van een luisteraar al het verdriet van de dood van haar moeder weer naar boven haalt. Vooral als blijkt dat niets is wat het lijkt te zijn.

Book Trailer en info van het boek klik hier


Voor het lezen

nu ik de beschrijving heb gelezen ben ik erg benieuwd naar het telefoontje. Wat kan iemand zeggen dat je zo van slag bent dat alles weer omhoog komt en het verdriet kwaadaardig sterk is! Ik ben benieuwd naar hoe ze het zal aanpakken en hoe ze alles zal ervaren! 

Tijdens het lezen

Het is een verhaal met super veel wendingen. Je weet niet meer hoe of wat, want alles loopt steeds anders dan je denkt! Dat maakt het zo spannend en geslaagd! Sylvie word steeds verrast. Je ziet verhalen van verschillende personages zoals haar zus, dochter en therapeut. Ik vlieg echt door het boek heen! De spanning is om te snijden en mijn nieuwsgierigheid wint. Het maakt voor mij niet uit dat dit het 6de deel in de triologie is, ik heb er geen last van! 

Conclusie

Het verhaal is echt een Twister! Als je denkt iets in de gaten te hebben krijg je meer informatie en dan klopt er niks van! Het is een lange tijd geleden dat ik een boek heb gelezen die mij zo erg liet twijfelen en mij dus heel erg heeft weten te verrassen! Ik heb erg genoten! 

Door de vallen waar ik in vast liep, verschillende kijkpunten en vooral het onverwachte einde geef ik dit boek de verdiende ☆☆☆☆☆! Dit is een thriller, zoals het moet zijn! Leugens, avontuur en vooral tussendoor een dode!

5 thoughts on “Kwijt – Anja Feliers

Geef een reactie

