Halloween – 4 korte verhalen

Vandaag lees je mijn recensie over 4 korte verhalen die geschreven zijn met het thema halloween!

Eerdaags verkrijgbaar als ebook bij : Kobo, iTunes, Bol en Libris

0.99 cent voor het ebook op kobo 

Ik heb het ebook  mogen lezen van Happy Halloween! Per kort verhaal ( ongeveer 10 bladzijdes per verhaal) geef ik mijn mening en denk ik wat ik door de titel kan verwachten!

Bloedbroeders laat mij als eerst enkel aan genetische broeders, zoals broers en zussen, maar door halloween moet ik denken aan bijten. Je word gebeten door een  vampier en veranderd zelf ook! Bloedbroeders

Mening

Ik vind het een super leuk verhaal! Ik zag het totaal niet aan komen, het einde. Ik verwachte wel dingen met de dood die zeker gebeurde en de dingen die ik in gedachte had hadden zeker ook wel een rol, maar wat een leuk kort verhaaltje! Zeker leuk om gelezen te hebben Debora! Hele originele aanpak! Misschien zelfs het leukste van dit boekje! Onderin zal ik aangeven welke ik het leukst vond!

Cliché. Iets wat vaker gebeurt…. Alleen is de vraag wat er vaker gebeurt! Halloween is ieder jaar, dus ook een gewoonte. Ieder jaar gebeuren wel bepaalde dingen, misschien gaat het daarom! Ik ben benieuwd wat Jen  cliché vind!
Mening

Super llekker stukje! Was zelf ook bijna dood doordat ik het einde wil weten, maar naar school liep en ook lezend de trap af wou. Soms liggen de dingen meer voor de hand dan je denkt ookal denk je dat het niet word gezien! Super leuk stukje!

Vervangen. Hmmm wat kan er vervangen zijn. Iemands leven kan overgenomen worden, maar ook spullen? Ik voel jaloezie ookal kan ik er erg naast zitten. Tijd om uit te zoeken wat vervangen word in dit horror sprookje. Zullen ze nog lang en gelukkig leven of toch dood en in vrede 🕇.

Mening

Een verhaal met een aparte wending. Iets wat nog echt zou kunnen gebeuren voor degene die er in geloven. Ik had het wel fijner gevonden als het was opgedeeld in kleine hoofdstukjes, leest net wat makkelijker. Het is een heel mooi, maar ook gevoelig verhaal!

Zeep. Zoals in het woord zeep om je mee te wassen? verdrinken? vergiftigen? Of gaat het toch om het spreekwoord iemand om zeep helpen? Ik heb echt geen idee!
Mening

Leuk kort verhaal. Het had van mij wel wat langer gemogen, iets meer details en iets meer denkend in het verleden.

Mijn favoriete stukje is die van Marijke! Vond hem super door de rare wending! De rest was zeker ook heerlijk, maar deze was het mooist voor mij!

One thought on “Halloween – 4 korte verhalen

Geef een reactie

