Dex – Miranda Hillers

Ik wil graag Miranda Hillers bedanken voor de unieke kans om 1 van de 3 proeflezers te mogen zijn die helpt in het proces van Dex!

Specificaties

  • Nederlands
  • 309 bladzijdes
  • MH uitgever
  • New adult

Beschrijving

Dex gaat wonen bij zijn beste vriend Kai waar feestjes, meiden, drank en veel lol wekelijkse kost is. Wanneer hij Mila ontmoet is hij gelijk weg van haar. Lange blonde haren, prachtige blauwe ogen en een goddelijk lichaam. Na onverwachtse ontmoetingen leren ze elkaar steeds beter kennen, maar één ding blijft voor beiden een grote rol in hun leven spelen. Het is iets dat Dex haar nooit zou kunnen geven.

Voor het lezen

Ik ben erg benieuwd naar het werk van Miranda. Ik heb veel over haar boeken gehoord en wil daarom ook graag een boek van haar lezen. Ik heb de eerste 2 delen tijdens een meeting gehaald en kijk er erg naar uit om ze te lezen, maar ik wacht nog op een paar dingen af! Ik heb namelijk een paar ideeën in gedachten, maar moet ze nog uitwerken!

Ik ben erg benieuwd naar het verhaal van Dex. Ik weet dat het een erg stoere jongen is, maar achter stoere jongens zit altijd een verleden en geheimen. Nu wil ik graag lezen welke dat zijn en wat er allemaal speelt!

Tijdens het lezen

Ik geniet vollop van het verhaal. Het leest heerlijk weg. Ik word in het verhaal gesleurd. De details, verlangens en alle andere factoren spelen een grote rol in mijn leesplezier. Ik geniet vollop doordat alles evenwichtig geschreven is. Ze slaat geen spijkers mis en mijn verlangen om meer te weten word steeds opnieuw geprikkeld.

Ik heb binnen een uur zo een 100 bladzijdes weg gelezen, dus dat zegt al genoeg over hoe soepel het leest!

Dex zit niet in het leger, maar het is een mooi beeld van hoe sterk mannen zijn, want zijn verhaal is iets waarvoor je echt sterk moet zijn zowel fysiek als lichamelijk! 

Conclusie

Ik heb erg genoten van het verhaal van Dex en Mila. Dit is een verhaal dat aantoont dat tegenpolen elkaar aantrekken, ookal wil je je het liefst verzetten. Liefde doet wat het wilt en dit is een groot voorbeeld!

Ik geniet er erg van om de romance te volgen tussen de 2 en zijn vrienden. Je merkt dat jaloezie ook vaak aan de orde is, want wij mensen hebben natuurlijk een grote prikkel, jaloezie.

Ik raad je zeker aan om dit boek te lezen! Als je van verhalen houdt met een tintje is dit zeker wat voor jou en dit is geen 50 tinten troep, maar veeeellll beter! Dit is voor het eerst dat ik zo een verhaal lees en binnen 1 dag heb ik het dikke boekje uitgelezen! Daarom verdient het de ☆☆☆☆☆, ik wil Miranda zeker bedanken voor dit prachtige verhaal!

5 gedachten over “Dex – Miranda Hillers

Plaats een reactie